Binnenkort op Mooimuziek

» Verboden Muziek
» De Hemelse X Factor van Rebecca Ferguson

gepubliceerd op donderdag 21 mei 2009

Cry For Help

Ok, I don't normally do this, but I need some help from a CSS / HTML / JS / Blogger guru. Since about 2 days my blog has started to load really slowly. The only thing I added was the CSS for the new Index widget in the right hand column. However, even if I remove this, the page keeps loading excrutiatingly slowly.

So: is there someone, anyone, out there, who can give me a hand or offer some advice on what is wrong with the page? I have no intention of moving to a different blogging platform, nor do I want to change my layout. I just would like my page to be optimized in speed.

I cannot offer you any financial compensation. What I can do - and will do if you are the one to help me out - is give you my eternal gratitude and mention your name on my blog

Nederlands

Goed, normaal zou ik dit niet doen, maar ik heb hulp nodig van een CSS / HTML / JS / Blogger goeroe. Sinds circa 2 dagen laadt mijn blog erg langzaam. Het enige dat ik toegevoegd heb is de CSS code voor de Index widget in de rechter kolom. Echter, zelfs als ik deze weer verwijder, dan nog laadt de pagina tergend traag.

Dus: is er iemand die me kan helpen of advies geven kan over wat er mis is met de pagina? Ik wil niet overstappen naar een ander blog platform, en ook wil ik de layout niet wijzigen. Ik wil alleen graag dat de pagina wordt geoptimaliseerd voor snelheid.

Ik kan je geen financiële vergoeding bieden. Wat ik wel kan doen - en wat ik zal doen als jij degene bent die me kan helpen - is je overladen met mijn eeuwigdurende dank en je naam noemen op de blog.

0 reacties: