Binnenkort op Mooimuziek

» Verboden Muziek
» De Hemelse X Factor van Rebecca Ferguson

gepubliceerd op zaterdag 27 december 2008

Darien, "Holiday", "If These Walls Could Talk"

Een mooi Holiday nummer van Darien. Ik kende hem niet, maar kwam hem op twee sites en een blog tegen en besloot toen maar eens te luisteren.
Het is een simpel en lekker nummer van een jonge zanger met een uitstekende soulvolle stem. Het onafhankelijke label Righteous Music Records dacht er kennelijk ook zo over; in 2009 brengen ze zijn album "If These Walls Could Talk" uit.

Het bijzondere aan dit nummer is dat het in deze woelige tijden gewoon eens appelleert aan het familie-gevoel dat zo bij de kersttijd hoort. Bovendien vind ik het iets Stevie Wonder-achtigs hebben. Of dat aan Darien's stem ligt of aan de productie, daar ben ik nog even niet uit, maar - om met Pietje Pitamientje te spreken - 'het is gewoon lekker!'.
Zijn stem en stijl zijn te beluisteren op zijn 'Space'. Het zou zo maar kunnen dat ik dat album van hem in 2009 aan mijn platenkast toe ga voegen...

Luister hier naar het nummer Holiday.

info:
Audio: Een audio interview met Darien (50 MB) op Soulinterviews.com
Web: De site van het onafhankelijke label Righteous Music Records

0 reacties: